wtorek, 12 lutego 2013

Wyzwanie #4 - Przechlapane

Witajcie !

Zapraszam was do nowego wyzwania w Kreatywnym Polu.
Wyzwanie polega na zrobieniu dowolnej pracy, która będzie pochlapana
 np. farbą, tuszem, herbatą itp.

A oto inspiracje od naszego DT :

Novinka
^
^

Edi-th
^
^

ScrapMan
^
^

KacperM
^
^


Przypominam 
do wyzwania możecie zgłosić prace, które wcześniej nie były publikowane.
Prace zgłaszamy przez system inlinkz, proszę pamiętajcie, by linkować posta z pracą, a nie całego bloga.

Pozdrawiam KacperM





4 komentarze:

  1. Jagodzianko wyzwanie zakończyło się o północy, potrzebujemy chwili na zapoznanie się ze zgłoszonymi pracami i głosowanie, wyniki zazwyczaj ogłaszamy w najbliższy weekend po zakończeniu wyzwania. Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, rzeczywiście. Pomyliło się mi i zapisałam sobie inną datę. I ja ciepło pozdrawiam!

      Usuń
  2. Jeszcze nie chlapałam tak na poważnie- może to wyzwanie jest dla mnie wyzwaniem, by trochę pochlapać? :)

    OdpowiedzUsuń