sobota, 13 października 2012

Witamy nową osobę w DT

Witajcie :)

Dziś mam dla Was niespodziankę.
Do naszego DT dołączył ScrapMan, który wraz z KacpremM będą przedstawiać
"Męski punkt widzenia" Kreatywnego Pola. 

Wyzwania będą ukazywały się jak dotychczas co dwa tygodnie we wtorki i naprzemiennie będą reprezentowane przez nasz "Kobiecy punkt widzenia" czyli Edi-th, Selenneę i mnie- Novinkę oraz "Męski punkt widzenia" KacpraM i ScrapMana.

A teraz pora na kilka słów od ScrapMana:

Nazywam się Mariusz urodziłem się 23.03.1991 w Bytowie na Pomorzu. Na co dzień studiuję i pracuję zaś od niedawna także „tworzę”.Kocham spacery po lesie i grzybobranie, jestem pozytywnie nakręcony i zakręcony. Pełen nowych pomysłów. W świecie scrapbookingowym jestem nowicjuszem a bohaterami mojego bloga są głownie kartki jednak nie ograniczam się tylko i wyłącznie do nich. Staram się próbować czegoś nowego. W głowie pojawiać zaczynają się nowe pomysły, a wraz z nimi kolejne wpisy i kameralne grono fanów. Z każdym dniem przybywa mi doświadczenia, które zdobywam w wielkiej mierze na portalach za co bardzo dziękuję. Cieszę się, że mogę dołączyć do tak zacnego grona jakim niewątpliwie jest DT Kreatywnego Pola.

Pozdrawiam ciepło i zapraszam już we wtorek na nowe wyzwanie a naszą Gościnną Projektantką.

Novinka



2 komentarze:

  1. Moje najserdeczniejsze gratulacje !! Życzę wszystkiego co najlepsze nowemu mężczyźnie i mnóstwa kreatywnych pomysłów :) Pozdrawiam MK

    OdpowiedzUsuń
  2. Brawo panom :) ScrapMan osiąga swoje cele :)

    OdpowiedzUsuń