wtorek, 22 maja 2012

#8 wyzwanie z Myśkiem - praca z motywem celtyckim

Witam Wszystkich serdecznie na moim drugim wyzwaniu. 
Tym razem proponuję wykonać pracę w dowolnym formacie, byleby tylko zamieścić jakiś motyw celtycki. Jeśli nie macie pomysłu, albo się zastanawiacie, prace zespołu DT mogą być pomocne.

Katharynka i jej czarno-biała kartka

 Selennea także wybrała kartkę

 Novinka zaś wykonała ATC

KacperM stworzył fantastyczną kartkę

Edi-th wykonała wspaniały blejtram

Moja Gościnna Projektantka Siwka zinterpretowała to wyzwanie następująco

natomiast ja, Mysiek wykonałem takie oto ATC


Na Wasze prace czekam do dzisiaj do 03 czerwca 2012 roku.

Na zwycięzcę tego wyzwania czeka jak zwykle banerek z wyróżnieniem i zaproszenie do mojego kolejnego wyzwania jako Gościnna Projektantka/ Projektant, a także jednorazowy rabat w wysokości 10 % na zakupy w sklepie naszego sponsora DecoKreacje.

Przypominam również, że wszystkie osoby, które zgłoszą swoje prace biorą udział w losowaniu nagrody miesiąca ufundowanej przez sklep DecoKreacje.



 Tym razem do wygrania jest kolekcja papierów "Lekcja Miłości" Galerii Papieru 




Jednocześnie przypominam, że prace zgłaszane poprzez inlinktz muszą być nowe, nigdzie wcześniej niepublikowane.

 MOŻECIE ZGŁOSIĆ DOWOLNĄ ILOŚĆ PRAC, JEDNAK KAŻDA Z NICH MUSI BYĆ OSOBNYM WPISEM NA BLOGU I OSOBNYM ZGŁOSZENIEM W INLIKZ

Pozdrawiam
Mysiek

5 komentarzy:

  1. Świetne wyzwanie a interpretacje bardzo różnorodne - zapraszam do obejrzenia mojej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. szkoda, że już inklikz zamknięty :(( przecież nadal jest 3.06.! szkoda, ale i tak zrobiłam kartkę na to wyzwanie :)
    http://zosiurkowamuma.blogspot.com/2012/06/celtycka-kartka.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm zaraz temu zaradzimy ;) Zaszła mała pomyłka w godzinach.

      Usuń
  3. o jejciu! :))to dla mnie ta zmiana? narobiłam zamieszania :)ale wielkie dzięki! już się dorzucam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. E tam. Żadnego zamieszania ;) Zamieszanie było w godzinach :)

      Usuń